pondělí 27. května 2013

Survival kit aneb vzorečkování



KPZ či KPZtka. První s ní přišel Jaroslav Foglar. Od něj ji převzali skautíci. V dnešní době se již setřela hranice mezi původní myšlenkou, a tak můžete najít verzi pro ženy, muže, turisty, rybáře a cyklisty. Určitě ji znáte. Krabičku poslední záchrany. 


No a já, jakožto správná kosmetická blogerína ji mám plnou kosmetiky, respektive vzorečků. Víte, miluji zkoušení nových výrobků, ale jelikož je má pleť velmi citlivá, vybíravá  a můj rozpočet omezený, jsou pro mě právě vzorečky ideálním řešením. Za prvé mohu vyzkoušet zda-li mi výrobek sedí, než koupím plné balení. Za druhé, vzorečky či malá balení jsou super také v případě, že se má pleť na chvíli zblázní a já potřebuji na chvíli obměnu, nebo jen jedu na víkend na chatu a nechci sebou tahat celý svůj kosmetický arzenál. A v neposlední řadě jsou vzorečky fantastické pro případy, kdy mám nutkavou touhu nakupovat nové a nové výrobky, přičemž mé konto zeje prázdnotou. 

Jak tedy vypadá má KPZtka a co se v ní skrývá za poklady?

Na úvod bych chtěla říci, že obsah krabičky se stále mění, protože jsem se zařekla, že vzorečky nebudu syslit, ale budu je pravidelně zkoušet. Zatím to poctivě dodržuji, tudíž některé mé oblíbené vzorečky mám již poněkolikáté...




Své poklady ukrývám ve vánoční krabici po parfému. Dříve jsem měla krabici po botách i od Loccitane, ale s touto jsem asi nejvíc spokojená. Krabice je opravdu bytelná a pevná. Zatím jsem ji nechala tak, jak je, ale mám v plánu ji nějak oblepit, aby mi lépe zapadala do interiéru a rázu pokoje. Vás ale pravděpodobně zajímá spíše její obsah, že? 




Začneme tedy od hlavy. Z šamponů tu máme dva od Korres, jeden pro jemné a druhý pro normální vlasy. Měla jsem již verzi pro mastné i normální vlasy a oba byly fajn, ale nevím, co by mi udělaly s pokožkou při pravidelném používání, vzhledem k obsahu SLES. Každopádně ale vlasy umyjí dobře a hezky voní, takže ten pro normální vlasy si určitě nechám na krizovky. Dále tu pak mám Levandulový šampon od John Masters, který je super, ale poměrně drahý, tudíž zatím skupuji vzorečky. Druhý šampon s medem jsem zatím nezkoušela. Od Johna tu pak mám ještě kondicionéry, které jsou na tom podobně jako šampony. Ten citrusový jsem zatím nevyzkoušela, kdežto ten intenzivní mi taktéž vyhovoval a tak nakupuji vzorečky k levandulovému šamponu, protože tohle kombo, jak se zdá, mým vlasům vyhovuje.




Od vlasů bych přešla k té nejzajímavější části. K péči o obličej. Z pytlíků tu máme denní krémy od Santé, jeden pro normální, druhý pro suchou pleť. Od Korres tu je peeling s granátovým jablkem a čistící emulze s mléčnými proteiny. Oba jsem měla několikrát předtím, oba moc hezky voní, ale ani jeden bych si zřejmě v plném balení nekoupila, ale ne proto, že by byly špatné. To vůbec ne. Peeling je spíše pro mastnější typy pleti, tudíž pro mě možná tak nos, brada, občas čelo a emulze 3v1 mě nijak nezaujala. Z této řady mám mnohem raději čistící pěnu. Ta je boží.
Z jednoho ze Senzaboxů tu mám vzoreček Zeodermu od Salcury, který syslím pro případy ekzému či suché a podrážděné kůže. Z olejů tu pak je Suki, na který se moc těším a kapsličky od Weledy, kterých mám již několikátý vzoreček a jsou moc fajn, ale ještě mě  zcela nepřesvědčily na plnou verzi, uvidíme.




Jedeme dál v péči o obličej. Hodně luxusní vzorky od Elemental Herbology. Několikrát je zmiňovala An a já musím jen souhlasit. Určitě je zkuste, za necelých 70 kaček je mají na Naturisimu. Odkaz zde. Pokud jste zatím o této britské značce neslyšely, tak zbystřete. Určitě se tu objeví více jejich výrobků. Teď ale zpátky k těmto vzorečkovým fešákům. Konkrétně se jedná o detoxikační masku, peeling, čistící balzám a denní a noční krém. Všechny velmi zajímavě voní a mají krásné obaly. Zatím jsem se nedostala k hlubšímu zkoušení, ale první dojmy jsou pozitivní.




Poslední část obličejové péče. Od Caudalie tu máme hydratační sorbet a sérum, oba z Vinosource řady. O jednom ikonickém produktu od Caudalie jsme již psala, takže pokud jste článek propásly tak odkaz tu. O Trilogy jsem tu již taky psala, dokonce několikrát a ve chvále budu pokračovat i s tímto jemným exfoliantem. Toto 10 mil balení mám již po druhé. Jedná se o mechanický, ale velmi jemný exfoliant. Snese ho i má velmi citlivá pleť, nijak ji nepoškrábe, ale přitom ji efektivně zjemní. Ze vzorečků od Pai, mám velkou radost. Zatím testuji, ale první dojmy jsou fantastické! Dále tu pak máme denní lehký krém, neparfemovaný noční krém a čistící pěnu. Vše od Herbfarmacy. Krémy jsem zatím nezkusila, ale mohu říct že působí  lehce a voní po bylinkách. Kdežto pěnu si možná koupím v plném balení. Tento vzoreček je asi už třetí, možná čtvrtý a na cestě mám další. Pěna voní taktéž velmi zvláštně, trochu bylinkově, ale funguje perfektně. Pleť důkladně vyčistí, ale nevysuší ji.
V bílém kelímku se skrývá jogurtový opalovák od Korres a to černé je slavná Glamglow maska, kterou údajně miluje Hollywood.




Z tělové péče tu máme sprcháče od Korres, tělové soufflé od Crabtree and Evelyn, bylinkový krém pro upracované ruce od Herbfarmacy, tělové duo s vůní vanilky a červeného pomeranče od John Masters, magické mýdélko s vůní růží a údajně 18 různými způsoby využití od Dr. Bronner a vzoreček parfému od Bacha. Jo a univerzální výživný krém od Weledy.  Mě se líbí anglický název Skin food, kdo by nechtěl nakrmit svou pokožku, no ne?


Na závěr ještě jednou přidám odkaz na super stránky se vzorky. Mé milované Naturisimo.


Co vy, vzorečky a KPZtka?

Mějte se krásně a skládejte básně
Helen


1 komentář:

  1. parádní sbírka. Elemental Herbology jsem taky ponakupovala na Naturisimu =) Nakonec jsem nasyslila ještě vzorečky BB Biotherm a Mr Brandt, takže se asi taky pustím do testování, abych byla připravená, až to sluníčko konečně vyleze z karantény =)

    OdpovědětVymazat