neděle 12. května 2013

Jarní wishlist



Dnes to bude taková oddechovka v podobě mým kosmetických přání. Osobně mám podobné články moc ráda a určitě není od věci si čas od času nějaký wishlist sestavit, třeba jen pro zábavu. Jediný problém je ten, že při jeho sestavování se často nechávám unést :D A na jaké poklady si tedy brousím zuby?






Ačkoliv se nijak extra nelíčím, přes den si na očích vystačím bohatě jen s řasenkou a stíny používám spíše k občasnému přibarvení obočí, ráda bych si v blízké době pořídila nějakou paletku. Po podrobném a dlouhém zkoumání jsem se rozhodla pro Naked Basics od Urban Decay, a důvodů je hned několik. Za prvé stíny jsou matné a obsahují pěkné tělové odstíny. Za druhé UD stíny prostě umí, a když už investovat do stínů, tak chci do nějakých kvalitních. No a jedním z důvodů pro budoucí koupi je i černý odstín, který by mohl být ideálním partnerem pro mé obočí.  A na tak krásné stíny samozřejmě potřebuji skvělé štětce, tudíž mým dalším přáním je sada štětců. Zatím to vypadá na Real Techniques, ale ještě hledám a zjišťuji jiné možnosti.
Co se další dekorativky týče tak také sháním nějaký bezsilikonový lehký makeup či tónovací krém. Nejprve jsem toužila po melounovém tónováku od Korres, ale po jeho vyzkoušení a následném zklamání z odstínu i pocitu na pleti netpělivě čekám na vzoreček od lotyšské Mádary. No a pokud selže i ona, tak mám v záloze vzoreček korektoru od Vapour, který vypadá velmi nadějně a popřípadě bude mým letním parťákem on. 

Nyní bych se přesunula k péči o pleť. Na obličej mě moc láká mléčný odličovací olej od Melvity, který by byl ideálním večerním odličovačem makeupu. Protože si večer čistím pleť dvakrát, nejprve se odlíčím a následně pleť dočišťuji ve sprše, ráda bych vyzkoušela nějaký nový čistící gel či krémový čistič. Víte, na čištění jsem pes. Nikdy, opravdu nikdy jsem nešla spát neodlíčená a večerní čištění je pro mě tak trochu příjemným rituálem. No a jelikož jsem zatím s Antipodes neskutečně spokojená, tak mě samosebou láká jejich Juliet gel cleanser, který by měl pleť rozjasnit, což jako majitelka sněhobílé pleti vždy ocením. Jelikož je ale celkem drahý, tak vyčkávám na nějakou akci. U Antipodes ještě chvilku zůstaneme, protože dalším výrobkem, co bych si přála, je Saviour skin balm. Líbí se mi složení, obal a to, že je to multifunkční balzám, protože pro ty mám slabost. Jediné, co se mi nelíbí je jeho cena. 29 liber je sakra hodně, ikdyž je to velké balení. Opět vyčkávám na akci.  A pak je tu čistič od Nourish. Po této značce pokukuji již delší dobu, takže jejich čističe by připadali také v úvahu. U obličeje ještě zůstaneme. Dalším lákadlem je londýnská značka pro citlivky Pai. Brzy očekávám pošťačku s balíčkem vzorečků, takže čekejte testovací report.

Posledním bodem na mém seznamu je něco na hýčkání těla. Oleje zkrátka miluju. Na vlasy, na obličej, na tělo, do koupele a i na saláty. Na ty saláty, ale radši kápnu olivový a tento Aromatic body oil od Trilogy si nechám pro pokožku těla. Jak jste si již mohli všimnou, Trilogy mám jako značku velice ráda, s jejich výrobky jsem více než spokojená a proto si chci rozšířit kosmetické obzory právě tímto olejem.

Toť díkybohu vše. Brzy můžete čekat článek o novinkách, protože den co den netrpělivě vyhlížím pošťáka...
  


Co vy, znáte/máte některý ze zmiňovaných výrobků? A co vaše kosmetická přání?

Mějte se krásně a takhle při neděli skládejte básně
Helen











Žádné komentáře:

Okomentovat