neděle 9. února 2014

To nejlepší z roku 2013...část druhá


Hezký nedělní podvečer! Ačkoliv už máme únor roku 2014, já musím dohnat rest za rok 2013- konkrétně druhou část těch nejlepších produktů. A dnes to bude o péči o tělo. Předchozí rok se, co se péče o tělo týče, nesl v režii produktů, které by mi pomohly s citlivou a suchou pletí, zároveň splňovali nároky na složení a vůni.




A začala bych u sprchy. Mořská houba se stala mým nepostradatelným pomocníkem, je krásně měkká, snadno se s ní pracuje a díky minerálům působí i hojivě. Olej od Loccitane je stálicí již zhruba třetím rokem a zatím jsem za něj nenašla lepší náhradu. Vyzkoušela jsem sprchové oleje od několika značek, ale žádný mi nevyhovoval jako tento. Příjemně voní, po kontaktu s vodou se mění na mléčnou emulzi a je super i na holení. Také se mi líbí, že se dá pořídit v eko náhradním balení.



Intimní mycí gel od lotyšské značky Kivvi je super. Má skvělé složení, dobře funguje, neutrálně voní (lehce bylinkově), nijak nedráždí a má roztomilý obal.




Následující dva produkty nejsou primárně učené k péči o tělo, ale mně se velice osvědčili. Jedná se o duo čistící gelu a spreje od Salcury. Jsou určeny k šetrnému boji o akné. Jedním z mých problémových částí těla jsou totiž ramena, kde trpím na přesušenou až ekzémovitou  kůži, ale zároveň mám tuto oblast velmi náchylnou k tvoření pupenců. Čistící gel pěkně voní, šetrně, ale důkladně čistí a sprej dezinfikuje a příjemně chladí. (ale dost smrdí)



Jednoznačně nejlepším mazadlem je pro mě tělový krém od Pai, následovaným guavovým máslem od Korres. Krém Pai mi zachránil kůži- fantasticky působí na ekzém, lehce se vstřebává, přičemž má ale skvělou hydratační a vyživující schopnost. Nepodráždil mi pokožku ani v období, kdy byla extrémně přecitlivělá. Pro mě jednoznačně objev roku! Tělová másla Korres nejsou žádnou novinkou, již jsem se tu o nich zmiňovala a jestliže bych měla doporučit jeden výrobek od této řecké značky, zvolila bych právě jejich tělová másla, která jsou skvělá. Zanechají nádherně jemnou, hebkou a vyživenou pokožku, krásně voní a na to, jak jsou hutná, tak se dobře vsakují. 
O balzámu od Trilogy jsem psala samostatnou recenzi, kterou si můžete přečíst tu. Ve zkratce bych řekla, že se jedná od multifunkční  voňavý balzám. Mažu s ním rty, nehtový lůžka, lokty, ekzém, suchá kolena... Vydrží neskutečně dlouho a milovat ho bude celá rodina.



O skvělé a cenově dostupné značce Deep Steep už tu také byla řeč- konkrétně tu. Tento voňavý olejíček je skvělý. Má příjemnou uklidňující vůni, díky spreji se dobře roztírá, rychle se vsakuje a dlouho vydrží.



Co se mazadel nohou a rukou týče bylo velmi těžké vybrat ty nej. Tedy alespoň u krémů na ruce tomu tak bylo. Z krémů na nohy to bylo naopak celkem snadné, protože v poměru cena/výkon je senzační máslo na nohy od Alverde. Po dlouhém promýšlení jsem jako nejlepší krém na ruce vybrala tento od Pai a to proto, že má lehkou kozistenci, která se snadno a rychle vstřebává, zároveň však výborně vyživuje, hydratuje a nezanechá na rukou mastný film. Navíc stejně jako je tomu u tělového krému od této značky výborně hojí ekzém. Vychvalovala jsem ho i ve svých listopadových oblíbencích tu.


Úplně posledním oblíbencem je pro dnešek koupelový olej od Elemental Herbology. Voní velmi zvláštně, hodně z něj cítím rozmarýn, ale vůně je to příjemná. Do vany stačí dvě víčka, která vám zajistí příjemnou relaxační koupel, po které se již není třeba mazat, což já, jakožto jedinec s velmi suchou pletí vždy ocením.





To je pro dnešek vše. Příště bude na řadě dekorativka a péče o vlasy. Zajímalo by mě, jaký je váš "nej" produkt na tělo za rok 2013?



Mějte se krásně
Helen













12 komentářů:

  1. Tvůj výběr se mi líbí, a některé z věcí mám i na wishlistu :) Zkoušela jsem jen olej od L´occitane, který mám ráda hlavně kvůli jeho super vůni a konzistenci. A vlastně je skvělý celý, až na tu přeplesklou cenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, ta cena není vůbec "budget friendly", alespoň, že dělají to doplňovací balení..

      Vymazat
  2. Alverde i Salcuru mám také velice ráda. Zaujal mě ten intimní gel. Po Kivvi dlouho koukám, tak tohle může být ta pravá příležitost :) A když mi změnili složení mého oblíbence..
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  3. Tak myslím, že z tvého výběru bych doma nutně potřebovala mít komplet vše :)

    OdpovědětVymazat
  4. páni, hodně mě baví, že u tebe je to vždy jak v jiném vesmíru :D většinu těch značek vůbec neznám a celkově.. wow :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý komentář! :) Je pravda, že spoustě lidí přijde má koupelna, respektive kosmetika v ní jak z jiného vesmíru, akorát u nich si nejsem jistá, že je to lichotka :D

      Vymazat
  5. Jupí, na tohle jsem se moc těšila. Zase se s tebou snad ve všem shodnu, jen Deep Steep neznám, zatím. Kivvi mám ráda, intimní gel jsem ale nezkoušela a asi to napravím ted, dochází mi Hádkův intimní olejíček a po asi 6 tém balení mám chuť na změnu. Pai krémy mám taky a zbožňuju je a EH Detox olej (byl to dárek k nákupu, že?) mám někde zastrčený, taky jsem ho dostala a tak ho jdu vyhledat a použít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deep Steep rozhodně stojí za odzkoušení, cenově nevychází vůbec nijak hrozně a másla neobsahují vodu a skvěle vyživují...A mám ten pocit, že ten olejíček byl dárek k nákupu, jak říkáš :) Co máš odzkoušeno od Kivvi? Já zatím jen tělovku a nějaké vzorečky pleťovky tu na mě čekají, tak jsem zvědavá..

      Vymazat
    2. Od kivvi jsem si koupila zatím jen tělovou kosmetiku (ty marmošky... boží), ale mám momentálně hodně málo (rozuměj 5-10) krémů na obličej a chtěla byhc doplnit zásoby, tak se mrknu, co nabízí.

      Vymazat
    3. Souhlas, ty marmelády jsou senzační ...A co se týče počtu krémů- jsem proti tobě žabař...

      Vymazat