úterý 30. července 2013

Comeback


Po dlouhé době jsem opět tu. Můj poslední článek jsem psala ještě jako "náctka", ale teď jsem již "cetka". Zatím na sobě nepociťuji žádné extra změny. To samé však nemohu říci o tomto blogu, v blízké době bych ráda udělala nějaké menší změny, hlavně co se designu týče. K jednomu se vám musím přiznat, za tu dobu mi blog chyběl. A to dost. V hlavě mám spoustu nových nápadů a na poličce v koupelně zas spoustu výrobků, které netrpělivě čekají na odzkoušení a zrecenzování. Doufám tedy, že toto byla poslední delší pauza a vám, že se pořádně stýskalo, haha :D







Mezi novinky patří dvě nové (doufejme) pravidelné rubriky. Ta první je Péče od A do Z a druhá je prozatím tajemstvím. 

Z recenzí se můžete těšit na sérum od Antipodes, gel od Korres a hydratační mlha od Jurlique.

A aby to nebyl jen okecávací příspěvek, přidávám pár tipů na nákupy.

Nejvíce mě zaujalo Feelunique
Super sady od A´kin



Nový čistič Grace od Antipodes
Malý kondicionér ke každému Phyto nákupu
Dva vzorečky ke každému Nourish nákupu
Plné balení Yes to čističe při nákupu nad 12,99 liber
Sada od John Masters, kde za cenu Sea salt spreje dostanete i 30 mil šampon a kondiš




Super cestovní sady od Nuxe, Caudalie, Decleor a dalších...
A pro ty, které jsem třeba zlákala k nákupu Trilogy zde najdete novou testovací sadu s krémem, čističem, pleťovou vodou a malým antioxidant olejem, o kterém jsem psala samostatnou recenzi zde


Na mém milovaném Naturisimu mě zaujaly tyto nabídky:
100 mil tělového mléka Cowshed při nákupu nad 20 liber a zadání kódu COWSHED

Vzorek čistího mléka od Dr. Haushka ke každému nákupu jejich výrobků a zadání kódu CLEANSER

K nákupu nad 35 liber produktů Living Nature a zadání kódu HYDRATE dostanete plné balení hydratační mlhy

Taktéž Mádara při nákupu nad 35 liber rozdává, a to štědře-25 mil vzorek denního a nočního krému, stačí zadat FACEDUO

Ze slev se pak vyplatí o deset liber zlevněný EGYPTIAN MAGIC,  Nourish sada a pokud hledáte nějaký dobrý minerální opalovák, právě na Naturisimo teď mají slevy a celkem slušný výběr 


To by bylo pro dnešek asi vše, jsem moc ráda, že jsem zpět a těším se na další články a vaše komentáře :)



Mějte se krásně a skládejte básně
Helen








2 komentáře:

  1. Mně se taky stýskalo!! =) Jsem ráda, že jsi zpět. Já byla pryč jen týden a blogování mi tak chybělo, že od návratu a povinného týdenního depkostavu píšu skoro článek denně ;)
    čistič Grace od Antipodes? To jsem ani na jejich stránkách neviděla. Jdu zkoumat, ale stále mám ještě víc jak 2/3 Juliet =)
    A jsem ráda, že jsi zmínila Egyptian Magic. Tím tajemným obalem už mě lákají pěkně dlouho - mám doma vzoreček, ale ještě nebylo nač ho vytáhnout, zkoušelas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je to krémový čistič, takže si myslím, že by byl spíš na chladnější období :)
      Právě, že mám taky vzorečky, ale ještě jsem ho nevyzkoušela, všude je vychvalovaný,ale já se trošku bojím toho včelího vosku uvnitř, občas mě ucpává, takže nevím nevím jestli na obličej s ním, ale spíš jako nějaký hojivý balzám...

      Vymazat